(untitled)Private

今日8點起身,用算係快既速度出門口,終於9點半返到poly上到362,感謝主保守,畢竟尋晚都唔係話早訓。今日上堂雖然都遊左3成,不過都有3成係明佢up乜既。上佢堂其實都明明地丫,希望繼續上知呢科講咩架啦!

晏晝同阿sing同振振去左唱lunch k,同振振唱k同同朱展唱一樣唔係咁好受,不過唔知人地係咪都覺得同我唱好難頂架呢?畢竟人地阿sing唱得咁好都冇話佢地,我唔係咩新鮮蘿蔔皮就係度嫌3嫌4。

上381,都係明明地啦!不過都真係要靠自己睇下d notes先掂架啦!咁真係要睇下先好呀!

冇上361 lab,又去左食tea。我地真係靠自己追得到就冇咩所謂,最驚追唔到咋!