(untitled)Private
尋晚都醒覺自己冇咩動力起身,所以都求主俾我有動力,叫自己要為主起身。今日雖然6點9起左打俾歡歡冇人聽就訓返,不過7點半我就真係諗起主而起左身,真係好神奇!不過塞左半個鐘,返到去得返半個鐘,都費事影響人地上堂,去左cf503 join阿xing佢地成班一齊走堂print notes。跟住去左上en503,睇人present都唔錯,遲d就到自己喇!都會食左個特別牛肉河,唔錯既!不過貴左d,成27蚊!
下晝上381。因為有測驗,所以上之前半個鐘就同阿paul佢地去左library溫am,都溫得唔錯,仲令我對381有多小小興趣同埋理解添!不過381個test就炒左,真係幣傢伙!不過上堂都聽得明佢講咩又冇咩盒到眼訓。
361個lab死曬!都唔知做緊咩!幣啦!好多野積住左啦!唔搞掂佢地就俾人搞掂架啦!加油呀!zenkio!
放學去左鴨記睇cam,又2.4g又1.2g;又ccd又cmos;又無線又有線,淨係呢幾樣已經搞到我都唔知點揀好!仲要理埋個價錢!搞左幾個鐘,都係空手而回。
打左俾歡歡,打去佢屋企先有人聽。原來個電話打爛左!仲要係佢老豆打爛既!梗係因為歡歡成日傾電話喇!幣啦!我驚關我事添!都係寫信好!一早應該寫信架啦!唉!都係同佢講左幾句咋!因為知道佢講多一陣就會俾愈鬧架喇!又係既!咁都好!可以淨係用信都係我希望既!
可立d野都未搞過!呢d錢真係唔易賺!