(untitled)Private
今日都係打唔到俾歡歡,所以都係冇起到身。嘻,好一個借口。不過最近真係搞咩呀?大學生!3.9gpa!如果繼續係咁,想有都幾難!
1點半返去見professor。成個星期既懶令今日既meeting冇咩意義,根本都冇做過野有咩好檢討同埋佈告?你真係有d問題!快d問下神啦!
上managment,lecturer已經遲到左成半個鐘,但係我上左半個鐘就已經想撇喇!真係好難頂!之後上多半個鐘,趁佢放break我叫埋阿wyne同埋阿xing去食tea!不過我真係唔岩!但係我卻係咁樣做左。
返屋企收到歡歡既信!yeah!我忍唔住錫左封信一啖!嘻。咁岩我岩岩先買完靚靚信紙!好!寫信先!
寫信寫到成2點呀!歡歡23號就生日啦!得返2日,咩都趕唔切啦!最衰都係自己,總係咁樣既!不過我要好好補償俾你,歡歡。