6點幾歡歡打俾我,佢同我講d唔知咩野,都收得唔係好清,佢話咩好靚又話幾正先!因為佢係用緊人地個電話,佢就叫我打個個電話唔洗用人地d分鐘喇!不過我打極都打唔到,佢又冇打俾我。咁我就訓喇!
成11點先起身,仲要係因為kylie打黎先嘈醒左我。唉!一起身好有罪疚感,我真係千年道行一朝喪!好耐冇試過唔返崇拜喇!以前最多都係遲到姐!好明顯真係內在有一d既問題影響住我,因為我成個禮拜個狀態都好唔掂!返左教會,入門口個刻真係唔敢入同埋有d驚呀!返到教會都係聽下人地既「關心」啦!冇上主日學呀!因為人地都開始左咯!我就係咁睇下聖經,都有同冇上主日學既盼恩傾下計啦!跟住自己有一種提醒就祈禱向神求問同埋後悔喇!原來係因為我上次色情既罪令到我咁樣!我認左罪咁就感覺好d喇!不過真係要好好記住呀!除左罪疚感之外原來仲好影響我地既生活架!
之後係教會食飯同埋等佢地練完歌之後就同阿明鉅華阿清同埋kylie出去踩單車喇!我地原本想去大圍踩去大埔既,不過後尾因為我堅持聽盼恩講73x係去大圍咁就上,點知原來真係鉅華講得岩!嘻。咁我地就轉plan由大埔踩去大圍喇!1人都係$35,好抵!
我提議先踩下個海濱公園先,不過大家其實唔係好讚成,但我過於堅持。不過海濱公園真係太正喇!好爽!踩到一半都顧下鉅華心急走既感受就掉頭喇!由大埔踩去沙田我地都踩左好耐!佢地仲弱雞過d靚仔!因為鉅華真係要走喇!咁我地就諗住轉地方交車,點知搵左好耐都搵唔到間野!後尾搵到喇!但係佢地話要每架車加$30!咁即係搶姐!我地唔加,就拿拿聲踩去大圍喇!不過我地冇人識路。問下人又睇下d路牌,最尾都搵到路,鉅華一交左單車就雞咁腳搭的士喇!真係sorry喇!
之後我地去左搭火車到沙田再轉273x去市中心,我就係友愛落車想轉的士快d返屋企點知又搵唔到的士。祈禱之後又係我面前有一架,真係神奇!返到屋企雖然大家都飽飽,不過都開心既!之後就趕去藍地會合阿佛喇!打的去到藍地上拗,環境都好唔錯!最緊要個月光好大好圓同埋好光!真係令我諗起歡歡同埋琳琳。我同阿佛始終好似有d疏離,或者真係因為大家少見左好多啦!同埋我都好少搵佢地。不過其實我心裏面好想好想同佢地玩fdd熟d架!不過後尾都ok啦!
阿慧都仲係咁得意!原來佢英文名係mini,又幾得意喎!另外都有唔少小朋友,講真有好多人我都係唔識既!阿冬、lili仲有d親戚咁,不過1次生姐!燒野食,d野食好好味呀!仲有腐竹蛋糖水,好好味好好味!不過都你玩左一陣咋!其實都冇咩點玩!之後我地就點起d燈籠行返落去喇!d燈籠點起黎原來係咁靚架喎!我真係唔記得啦!呢個中秋都好開心!雖然已經唔係中5個個年代,不過自己真係好享受呢個自由!似乎係從神而黎既自由!正!
之後返左阿佛度打機沖涼同埋訓覺。