尋日10點幾先俾昱姐個電話嘈醒左,佢話幫佢整個powerpoint,咁我都冇所謂啦!整都整左成個鐘,不過我自願既!
今日一早諗住返學校搞埋個folder佢,打俾阿wayne又冇人聽,跟住自己都訓埋。起身都好晏啦!係巴士到寫左個500字既introduction跟住就衝去cf503喇!見到阿wayne佢地就一齊加油喇!做到2點4都未做完,仲約左人開會添,遲左個大到不過我事前同何姑娘都交代清楚左架喇!2點4真係一定要走,好彩岩岩搞掂個conclusion,交低俾阿wayne就撇喇!搭左215x去藍田,都成半個鐘。ok啦!開會都幾無聊,真係爭d就訓著。開左成3個鐘,其實都係係度無聊,不過對住成半年,用少少時間認識一下都應該既。
夜晚返左poly,因為我實在無聊,要等郭靖9點收工呀!咁我就係poly整埋昱姐再叫我幫佢改既powerpoint,再print埋我d notes,時間岩岩好。去到美麗華,iman仲未收工就自己行下,佢成9點9先落黎,真係等到我丫。跟住同iman去左睇褸,買俾歡歡做生日禮物嘛!不過唔係好清楚歡歡想要點既褸,就打俾佢問問喇!哈!都傾得好開心喎!佢話要厚褸,要紫色,要有特色既。其實佢都冇咩要求,不過我係咁要佢講d,唔係我真係驚買左佢會唔鐘意呀!不過行左好幾間,都未有厚褸,似乎而家仲未到時侯呀!睇黎生日禮物要送過第2樣啦!厚褸做聖誕禮物啦!
同iman去左間茶記食dinner,d野好好味呀!由其係d河粉,應該係佢個湯底好味!好似間野叫合興,係柏麗到海港之間既巷到。同佢都係傾呢樣個樣咁啦!詳細傾咩真係都唔知喇!不過我知我地享受可以一齊講下依樣講下個樣架姐!跟住送佢返匡企自己又返屋企喇!
返到屋企玩電腦到而家,唉!真失敗!我排住update d driver囉!真無聊,但唔up我又訓唔著!而家都仲爭一個!我等!聽日又有大把野搞喇!