(untitled)Private
呢幾日都係咁,好晏好晏先至起身呀!頭先都成11點9先起身,仲諗幣啦!有lec周en501既tutor上唔到,不過好彩原來呢2堂係聽日既,咁我聽日一定要上到喇!加油呀!文豪!要好好勤奮同埋早dd訓呀!
我總是那種要失去了才肯珍惜才知道珍惜的人嗎?剛才,現在,原來我很不捨得琳琳呢!唉!像我這一種男人。不過努力前面啦!大家在各自的地方都是為學業和理想吧!所以唯有加油努力讀書先至係對對方最好的掛念吧!知道了。
今日寫好左歡歡同蓮妹封大信喇!裏面有燈籠同埋一封信同埋少少相。速遞要成$92呀!雖然3日到就真係可以寄到去,不過太貴喇!sorry!下次我會早d寄架啦!不過希望佢地收到個時一樣咁開心啦!
返左學校上361,都唔知學左乜!不過學朱展話齋總算盡左我地既責任啦!佢都係講返上年8086個d野姐。
放學去左同阿蕉ruby行街,我俾左個超無奈既樣佢地睇囉!的而且確我係唔識掩飾既人。有ruby係度令我好無癮。聽阿蕉講ruby似乎有男朋友喎!對我黎講係一件喜訊!不過唔跳係咩小金金定james,不過理得佢啦!原本只係想約阿蕉睇下戲姐,點知又多2個人又撞正係阿蕉生日,我都幾無奈。算啦算啦。睇左喇叭書院,ok咁啦!睇完有d想學下咩叫jass。