(untitled)Private

今日都好遲先至起身,成10點幾先起身,返到去都成11點幾,hea一陣就食飯喇!不過最精彩都係個程車,識左個女仔又撞到個癲婆。

今日坐車坐到華都見人多就羅起個書包,俾個空位人坐。搭咁耐巴士,都未試過有個比較好樣少少既女仔坐落黎,通常都會係一d阿嬸或者係d阿生。不過今日就竟然有個ok既女仔坐落黎,不過佢都坐開左少少,有d驚麼?我就仍然好專心咁寫自己既log book。坐左半個鐘都係咁,突然前面隔離位個個人好大聲咁講電話,基本上佢係係度鬧緊人話佢派人跟蹤佢又話人裝佢沖涼。我直覺上覺得佢緊係short架啦!我又忍唔住笑,咁我就陰陰嘴笑啦!佢突然斜斜望過黎,係度話咩笑笑笑,跟蹤佢咁上下既野啦!冇計,我都係keep住笑同埋做我既log book,冇計啦!今日咁好彩撞到個short既!個女人突然落下層又叫我跟啦!做咩唔跟呀?唔跟我冇錢收架啦咁!唔理佢,我繼續寫。寫到鴨寮街既英文我唔識寫,就問隔離個女仔喇!佢都話唔識,咁我就講聲唔該咁寫左duck street喇!佢就話,咁都得呀?我話,係呀!冇所謂既咁啦!跟住佢問我係唔係poly,我話係。大家交換大家讀咩啦!佢aso我hd,大家都year 2。差唔多落車,我就問佢icq,佢俾埋msn我。我話唔知個女人做係唔係度,佢就話幫我睇下。點知個女人仲係度,仲走上黎指住我係咁話,冇計啦!我都只可以求神憐憫,冇理到佢。

lunch去左hall can到食,一般般啦!點半見professor,ok啦!佢都似乎好滿意我地表現。跟住上managment,訓曬覺!早走去左寫信俾琳琳、歡歡同埋連妹,可惜寫完都寄唔到,有排先至寄到去lu。

去左天水圍送琳琳機,不過送之前我同阿明你商場揀禮物。阿明真係哈!佢心大心細,又實用又唔實用,又問呢個又問個個,最終買左幾個天使擺設。我淨係知道咩都岩佢咁濟架啦!係琳琳既世界都冇我地咁複雜,佢好易滿足架姐。我買左個thomas食物盒俾佢,有成4層架!唔用得都夠好玩啦!都係$55姐!都幾抵!跟住同阿明去左7-11搵野食,買左2兜燒賣腸腸墨魚丸個d野就去搵琳琳喇!佢應該都等左我地好幾個字,約我真係一件慘事,係以琳先至會唔嬲我!跟住我地一齊食個2兜野同埋上e33去機場喇!係架車到都好開心,都冇咩悶場,都好好玩又好開心。影下相、傾下計,羅下呢樣又羅下個樣黎睇,好有sharing。

去到機場就check in,跟住我地就去左許留山食糖水。食左個sapo with strewberry同埋黑白撈野,琳琳請。食糖水都好開心,估下iq題講下笑話咁,琳琳話一d都唔似走咁,好開心喎。我最想都係咁姐。食完喇!亦都夠鐘喇!我地就上去喇!我地冇擁抱冇喊,哈!我都幾想擁抱下。不過,期待你下次返黎呀!琳琳走左,都真係會有少少失落感,不過走得大家都好開心呀!大家加油!