(untitled)Private

終於都過左同心圈既生活營啦!可以咁講,呢次係一次好悶既旅程,除左同歡歡傾電話可以令我開心少少之外,就係個度d野食好好味喇!原本係諗住呢個營可以打破大家既隔膜,點知只係令大家既隔膜更加明顯。有d無奈,真係之後都唔知可以點相處喇!有ruby係度,真係會令我無咁輕鬆自然,what can i do?係大陸睇左早熟,真係好好睇,我真係要好好計劃一下我既將來,我都想早d結婚呀!

返黎香港就去左牧師度食飯,好多送!好好食!同牧師師母既相交真係仲容易仲自然仲開心過同同心圈相交。我有什麼問題呢?

晚上同輝落街食宵夜,我故然講下歡歡啦!佢又講下winnie!不過今次大家都討論到佛教同基督教,希望佢會見到佛教既不完美見到神既完美啦!