(untitled)Private
|
尋晚同郭靖傾電話,都傾左幾耐。哈!佢似乎有艷遇,好似有個同事幾鐘意佢喎!不過我叫佢真係先搞清楚自己同正男既關係先,唔好俾機會自己或者佢開始住。而且都提佢新鮮野梗係好d架啦!不過佢似乎都係好留戀個個人囉!唔知佢會點搞咯!呵呵!我可以講既都講曬,祝佢好運啦! 我亦都將我之前仲覺得同郭靖有可能既事同左郭靖講,佢話好想笑喎!哈!不過真係唔緊要,因為我而家先唔會care,哈!而且佢話笑都係講下笑架姐!我都將我同歡歡既事講左俾郭靖聽!講起都講到我好開心呀!哈!歡歡!好好聽既名字,哈哈!傾到成兩點幾,做埋份individual report就成3點幾! 今日7點就起左身,都幾辛苦!返到poly先8點10,咁早!佢地一隻都未返!阿siu成日黑曬面咁,好可怕!我先唔想見到佢!對比起黎講,阿paul溫柔好多!今日阿siu整個case,我就行行企企。係食完飯之後發覺個programe有d問題跟住debug先至有d野玩下!寫programe真係好好玩!我solve到阿paul都未solve到既bug!我好滿足啊!不過最尾都搞左好耐先真正可以close到個project!終於可以唔洗理咯!感謝主! 夜晚9點同iman食宵夜,不過我岩岩先食完飯邊食得落丫!而佢就好肚餓咁款!最搞野係食食下先知大家身上仙都唔仙下,咁我就去良景禁錢啦!跑到身水身汗!我帶左d相同iman分享一下,係啦!呢個就係歡歡喇!iman話以為好娘喎!估唔到原來都咁潮喎!哈!跟住大家又影左d相咁啦!食完飯我就同佢行返去,講黎講去都係講歡歡思朗正男穎兒咁啦!不過大家都講得好開心!亦都傾緊睇下大家9月去唔去到返大陸泵正經骨,可能同我我阿哥細妹去。 文豪!今年要好好地讀好d書呀! |