|
今日成11點幾先起身,跟住就上網check天氣。咦?得上水粉嶺有雨>0.5毫米。12點半就出門口啦!不過買完個飽都係遲左d,佢地已經等緊我啦!佢地包括左輝、邦同埋阿駿。 到左上水就等埋牧師同望祈,咁就一齊搭去沙田火車站喇!到左都仲要等埋承恩,佢遲左個大到。不過我成日都遲大大到,所以我真係唔話得佢!牧師係2點就已經開始由沙田沿單車徑跑去大埔啦!不過我地差唔多2點10先開始踩,攪到牧師等左成個鐘頭! 由於望祈真係唔太識又唔太敢踩,所以琳琳同阿明就陪住佢喇!我地就梗係想全速前進啦!不過由於安全同埋團隊精神既問題我地都你踩下停下等下。好彩我叫左輝一齊黎姐!唔係我真係未必攪得佢地掂!阿駿同浩然有時踩得好快,攪到我要追佢地叫佢地唔好咁快!浩然就真係難攪d!不過佢其實都好聽話既。 我地由沙田直踩到去大埔,係大埔見到牧師。同佢吹左陣水等埋望祈就再出發,去左海濱公園。個度真係超靚又超正!最爽就係可以踩住單車咁遊呢個海濱公園。踩到盡頭我地就見到佢好岩釣魚又好岩放風爭既地方。休息左一陣又影左下仔相,咁就又再出發喇!我地回程都係用好慢既速度咋!好彩我地都岩岩好,6點10返到去還車。還車之後我地就走去火車站搭車喇! 我打左俾歡歡,跟住俾左琳琳聽,佢地好似都講得幾開心喎!之後我又聽返,又俾左輝講下仔,跟住我又羅返黎講下仔。好開心,可以同佢講電話真係好!返到屋企我又打俾佢喇!成日個心都係想打俾佢,嗯。 今日終於問左佢個日佢係咪嬲左我,佢話心情唔好喎!有少少嬲咁喎!哈!不過我知佢個d係叫做唔捨得姐!佢話買左兩條金魚,一條叫文豪一條叫琳琳,咁我就叫佢買多條叫歡歡喇!佢話要買條黑色架喎!佢又問我個日許左個咩願,我冇正面答佢。不過我其實就係許左想搵到個一生既伴侶,哈!佢話今日出左街呀!兩男兩女,仲兩個人飲一杯野,四個人食兩杯雪糕。佢都知唔好架啦!佢話都唔會再同個隻女出街喎!佢話陳主任肯買個書包俾佢喇喎!仲話佢可以出手機。又有問我香港有冇流星睇。又話佢之前染左個紫色頭,不過又染返黑色喇喎!我好似知道佢好多野!不過佢可能真係唔你好知道我架咋喎!哈! 佢叫我寄生日禮物俾佢,佢9月27生日呀!又叫我聖誕送禮物俾佢,佢要紫色既褸喎!或者紫色既頸巾。哈!我都真係可能會送呀!10點佢阿爸返黎佢就拿拿聲收線喇! 哇!我兩日都傾左成個鐘喎!不過遲d都唔得啦!一黎咁樣唔係咁好,二黎都真係要錢架!我都係想寫信多d!不過大時大節可以聽下把聲都好!呵! |
(untitled)Private