(untitled)Private

今日起來沒有去那裏,我只是在家裏看著聖經,看到了路加福音的第17章,看了還不算少呢!感謝主真的讓我有看聖經的心了。

在家裏真的沒有做過什麼另外有益的事了,總算是有練習結他的。不過今天在icq收到阿xing send過來的一個mv,讓我看呆了。是一班年青人組成的3樂隊,mv裏的算是新詩歌吧!他們的樂隊名字是psalm!他們令我看呆了。他們的一首「回家」,真的觸及了我的心,我相信也會觸及不少人的心。用結他練習回家,聽了很多很多遍。

今日8點到打左俾歡歡啦!哈!真係超開心!同佢傾計真係好似唔洗諗話題咁!好開心又好舒服呀!不過又好似唔係好感覺到有愛情係中間喎!不過我都係依舊開心,我諗你我心入面裝任既全部都係愛情。等左佢好多日啦!不過原來佢去左一日咋!枉我仲等左咁耐!不過孤獨愈久,幸福愈值得期待吧!哈!不過佢未返學,可能真係冇咁快可以回信俾我咯!佢收左我線,我估係佢屋企人話佢啦!佢就收左我線,真係唔捨得!不過聽日可以叫以琳打俾佢,之後又同佢傾下仔!嘻!