(untitled)Private
|
今日終於上完所有堂啦!學到唔少野!真係想整返個網頁! 晏晝特登食左個3送飯,有苦瓜、矮瓜同埋咖哩薯仔雞,d苦瓜係用黎掛念歡歡既!不過間味皇d苦瓜唔苦,都幾好食! 《你轉身我下樓》都睇完啦!個結局都算happy ending啦!其實呢本書真係一般咋!不過中間有好幾句真係恰到好處咁講出左我既情況同心情。係後段仲睇到好緊張添!只係前面幾章都有d悶。 放學但係又未到約佢地集合既時間,我就由紅碪行去旺角喇!行到見到間書店,搞到我真係好想買小說,不過價錢真係一個問題囉!諗諗下又有d想寫小說!哈~ 夜晚去左ACM,ok咁啦!唔係話好感動,不過係有remind姐!好似真係同神對話咁!神叫我睇聖經!唔好掛住睇其他書! |