|
與阿兒也重聚了大概一個月了,這個月是特別的。老實說,與她重聚後便立時有一種拍拖的感覺與衝動,只是我對她還沒有愛的感覺。能與她重聚,令我開心興奮了好幾天。
記得小學6年時,我差不多暗戀過全班的女同學了,當然不是同一時間啦!請不要笑我,因為當時正直青春期嘛!對女孩子當然的會好有好感啦!當然過肥過醜的也不會在此列內啦!而她,我只暗戀了好幾天吧!因為我小時聽過一個傳聞,兩個同姓的人是不可以拍拖的,因為生下來的嬰孩會是白痴,自此她也不在列內了。
現在重聚了,特別是分別十年後重聚了,那小學時的感覺彷彿從回憶裏走到現實中。對她認識太小了,只是熟悉的感覺太強了。她提出交換icq no.,也主動的add了我。在icq的對話中也說對我很有好感,也問我說如果有一天她說喜歡我的話我會怎樣。面對這些提問,我回應冷靜,只是我的心啊!你也開始有所反-應了吧!
我開始喜歡與她談天,當中知道她是一個很少去玩的人,就是她口中常說的:「我是悶人!」這讓我更想把她帶離開這個我以為悶的世界,也許我以為這是一個拯救。我主動的約她吃宵夜、去玩,她也應承。
與阿兒重聚的事,我對我所以可以交心的朋友也提及過了吧!這也證明了那時她在我心中的地位。講得多,自己也開始懷疑自己是否已經。
與阿兒相約吃宵夜,因手機沒電便約好了在樓梯等,惜我卻沒聽清楚一廂情願以為在樓梯下面,最後她不見我便走了。那日的過程是這樣的:
晚上與郭靖回兆康,在她樓下說了很多對阿兒的感覺和與她的事情,不知怎的總是嗅到她在吃醋般的味道。是的,可以叫我放棄一切的會是她,只是她已有男朋友的了,而我應該抽身離開。不過我也知道我是應該好好處理與阿兒的關係,每步也應該3思也應該想及後果。
9點到了市中心柏斯找阿兒,也許是因為郭靖亂說我與阿兒的關係,令我有一點點的緊張,深呼吸了膽壯了才進去找阿兒。看見她是有一點點不笑不可的感覺,很有趣的感覺。找對了型號,只是沒有現貨。之後在店內逗留了一會看結他書,看中了一本結他圖集,不過不便宜呢!想要但沒有買的衝動。由於約在柏斯門口等不好,而我的手機又沒電了,她便約了我在樓梯等。只是我沒有為意實際是那一個位置,聽了以為自己知道了便算。
等了10多分鐘在樓梯上上落落仍不見其蹤,便嘗試用已經沒電的電話開機並真的接通了,她說已經在回家的途中了,在大會堂‥‥‥。沒有電便切了線。我趕往大會堂卻不見其蹤,沿路猜想她所走的路直走到市鎮公園,見一個女的在打電話且看在我這邊,是阿兒嗎?不肯定也不知道。上前看了一看,見她沒有上前那麼應該不會是阿兒了,我的頭會很易認出吧!在西鐵旁的單車徑趕路,飛一般的速度找她。我留意的不只是她的蹤影,更是自己的心。我緊張了嗎?是我怕被她惱嗎?她是朋友我也可以這麼緊張嗎?我不是太懂得自己,甚至不知道是否不應該去緊張。
在她家樓下等她,在商場服務台充電,用只能維持1分鐘的電話致電找她並記下她的電話,可惜沒有接聽。是故意不接聽嗎?是惱嗎?還是沒電了?最後11點終於充好了電,且有她接聽了。原來是沒電才沒人接聽,原來是說錯了仁愛堂成大會堂,原來她也只回家不久,原來是我拿手機的時候她才回家嗎?這事情比與她吃宵夜更難忘,真的很有趣,但卻有一種失落感。
也許就是上述那天,勾起了我對她的緊張,自此心裏總是會想到她。
那天的後一天,9時便起床了,因約了阿兒。在市中心與她吃過麥當努早餐之後便出發到了旺角找波鞋街,想買一對鞋。亂行亂走,普通的太普通,古怪的太古怪,始終沒有一對能令我動心或是產生非買不可的衝動。只是其實我留意阿兒的反應舉止比一切還多,畢竟買鞋只是一個藉口吧!累了便在許留山歇腳,坐了便不想起來。在it試鞋時,好在聊電話,其實我有些在意,只是這不是我應該或可以理會的範疇。之後到了機舖,有點沒趣的因為我很水皮呢!玩什麼也不行,在她的眼中也許會認為很無聊吧!
經過這一天,我感到與她的距離,有一種失戀的感覺,心很亂,明顯她對我並沒有像剛重遇時的好感。「我的心,不知因何掛念」,是那天的感覺。
之後整天都想著她,「每隔兩秒我都想起你,但我不懂使你心歡喜;每隔兩秒我都想起你,完全忘掉了自己!」我對她一天一天慮積下來的好感已變得很大,我深知道我必需早日找出現實中的感覺,也許幻想是太多了也美化了所有。在icq中不停的約她,但她擺出的姿態令我知道她逃避我的一切。我管不了什麼的只想約她,只是她愈見抽離。約不到她,我很失望,而見不到她我便仍然活在幻想中,也令我更想找回現實。
終於前天她主動的在icq hi我,我是開心的。
yi: 做咩前日一早叫我食早餐? zenkio: 我6點就起左身~ 又訓唔到~ 又想搵下你~ yi: 但我個日十點幾先起身喎 zenkio: =.= zenkio: 咁晏架~ zenkio: 電話又打唔通~ yi: 未起身梗係唔開電話啦 zenkio: 係架咩?我長開~ yi: 係呀 我訓時唔開電話架 zenkio: 你放工日日都會約人架? yi: 唔係喎 邊有咁多人約呀 zenkio: 以為係咋~ zenkio: 而家都唔敢約你食宵夜~本身今日想約 yi: 點解唔敢咁講呢? zenkio: 見你好似好忙咁~ yi: 其實我得閒就真HAHA zenkio: 好~! zenkio: 聽日想見你~ yi: 點解想見我聽日 zenkio: 冇架~ zenkio: 冇咩點解架喎~ yi: 冇咁又想見人 zenkio: 咁.......... yi: 咩? zenkio: 咁我諗下有咩原因先再約你啦 yi: HAHA 好呀 zenkio: :-X zenkio: 咁聽晚你得唔得閒宵夜呀? yi: 我放十點 zenkio: 知道~ zenkio: 咁10點樓梯等啦~哈哈 zenkio: 你要幾點返屋企架? yi: 我好似仲未答應你喎 HAHAHA zenkio: 聽晚 yi: 聽日我想早D返屋企有野搞 下次先啦 zenkio: ok zenkio: 咁下次啦~ zenkio: 我有d失望添~ zenkio: :-[ yi: 唔駛呀 zenkio: 喂~咁早餐啦~ zenkio:  yi: 咁我咪要好早起身聽日 zenkio: 你幾點呀? yi: 我諗住十一點半起身架 zenkio: 你咁早訓~ 你聽日9點都起身啦~ zenkio: 咁你幾時食野? yi: 十一點半 yi: 起身屋企食囉 zenkio: *THUMBS UP* zenkio: prefect zenkio: ok~ zenkio: 認輸 yi: 下次啦 zenkio: 下次你約我啦~ 你咁難約... yi: okok haha zenkio: 聽日我黎買野~ yi: 買咩? yi: 都未返 zenkio: 弦 yi: 一次過先買啦 zenkio: 唔好啦~ zenkio: 我要買先~ yi: 聽日我好忙架喎 yi: 平日先買啦 zenkio: 咁咪可以再忙d囉~ zenkio: i am client zenkio: haha yi: 我唔俾85折你架喎 呵呵!! zenkio: *TIRED* yi: 聽日唔好 zenkio: 咁幾時好呀~ yi: 下個星期啦 聽日唔方便過黎 俾阿頭見到唔係咁好 zenkio: 點解會唔係咁好既? zenkio: 因為成日都買野? zenkio: 哈哈~ yi: 個阿頭唔係咁鍾意我 費事啦 yi: 一係等我幫你買 zenkio: 唔......咁你幾時俾我? yi: 等埋拍子機先啦 zenkio: *TIRED* zenkio: 因為我個fd急住用~ 佢同我星期1學結他呀~ yi: ....... zenkio: 不過聽日我唔黎啦~ zenkio: 唔係話d咩~ 不過真係有d想見見你~ yi: 平日會好D 星期六日會好忙 唔係咁得閒 zenkio: 明白 zenkio: 唔好意思呀~呢排我好似有d怪~哈哈~ yi: 點解咁講? zenkio: 講埋d野好似唔知想點咁丫嘛~哈哈 yi: ?? zenkio:  zenkio: 收唔收到sms? yi: 我聽日開始返尖沙咀了 zenkio: =-O yi: 收到 zenkio: :'( yi: 所以好難同你食宵夜 就算食都到等我十一點 zenkio:等唔係問題~ 你要夜返屋企就唔係咁好~ yi: 冇咩所謂 怕你夜姐 zenkio: 哈哈~不過我遲d都返學~ 日日都尖沙咀~ 你媽咪唔話你架咩? yi: 話我咩? zenkio: 如果夜返既話~ zenkio: 唔會話你架? yi: 咁我收工返到黎都咁夜啦 zenkio: icic zenkio: 話說回頭~ 你幾時free食個靚宵夜先? yi: 都話返黎都十一點咯 zenkio: 咁聽晚啦~ yi: 聽晚未必得 zenkio: 咁星期一啦 yi: 睇下點 到時再約 zenkio: 好啦咁~ zenkio: 係喎~ yi: 唔.. zenkio: 即係我個拍子機 zenkio: 算啦~ yi: 呵呵...你過黎尖沙咀買囉 zenkio: 一定 yi: HAHA 或者我幫你買 zenkio: 我自己買好d~好似好好玩咁 yi: 好好玩? 點好玩? zenkio: 特登去尖咀買拍子機仲唔好玩? zenkio: 哈~ yi: 你可以去尖沙咀行街時先黎買囉 yi: 又唔駛特登 zenkio: 不過我個個星期都要返poly同professor佈到~ zenkio: 所以成日都要過尖咀~ yi: 你上黎時打俾我先囉 不過我唔知尖沙咀有冇個拍子機 聽日睇下有冇先 zenkio: 好~唔該曬~ yi: 咁都係經過姐 咁易啦 yi: 唔駛 zenkio: 咁星期3你做過d咩黎呀? yi: 星期三咪返工囉梗係 zenkio: 星期2:-[ yi: 約人行街囉都係 zenkio: icic yi: 我既生活都係咁 zenkio: 以為你真係會係屋企抖添~ yi: HAHA 抖左一陣囉 zenkio: 你近排有冇戲想睇呀? yi: X奇四俠囉 zenkio: 哈~ zenkio: 約左人睇未呀? yi: 未呀 zenkio: 嘻嘻....我約你啦~ 希望未落畫啦~ yi: 岩岩上咋喎 zenkio: *JOKINGLY*好呀~ 穎兒: 我想約你睇神奇四俠呀~ 唔知你賞唔賞面呢? yi: 駛唔駛打埋我個名 zenkio:  zenkio: 咁樣唔好聽呀? yi: 怪姐 zenkio: 我覺得幾好聽呀~哈~ yi: 星期三你未返學咩? zenkio: 唔知我有冇呢個榮幸同你睇呢? 未呀~ yi: 但我又未出糧 zenkio: 我咁榮幸我請你啦~ 大家食野食平d都ok啦~ 唔一定要洗好多錢既~ 哈~ zenkio: 好冇呀~^^ yi: 食平D zenkio: ? yi: 你想邊到睇呀? zenkio: 旺角你鐘唔鐘意呀?哈~ yi: 又係旺角呀 zenkio: 實不相瞞~其實我係唔知仲有邊度有戲睇呀~ yi: 噢............不過我都未知係咪星期三放假 到時再約啦 zenkio: okok~再firm啦~ yi: 唔... zenkio: 你係咪鐘意去銅鑼灣呀? yi: 都唔係架 zenkio: 荃灣好唔好呀? yi: 荃灣個戲院好遠架行 zenkio: 荃灣百老匯 yi: 荃灣的話不如屯門 HAHA zenkio: 係咁架咩? 你係咪唔會想係屯門架? yi: 其實屯門睇都冇乜所謂 zenkio: 咁得意既~ 我以為放假就唔會想係屯門架添~ 咁遠既不如近啦~就屯門啦~ yi: 都話睇下幾時放假先啦 zenkio: 定左先啦~ 你幾時放都好啦~哈~ yi: 你好得閒架咩? zenkio: ....................... yi: 見你成日都約我咁 zenkio: 但係冇邊次約得成喎~ zenkio: 呵呵~ yi: 咁想約我呀 zenkio: :-[係喎~呵呵~ yi: 點解? zenkio: 因為好想見下你呀! yi: 做咩咁想成日見我 zenkio: 因為........ yi: ?? zenkio: 其實係有掛住你既感覺~不過呢d野我唔想係icq講~ yi: 咁係邊到講? zenkio: 係icq好似好冇感情咁~ yi: 係架咩? zenkio: 係架~ zenkio: 有時侯係我個腦到你個樣既印象好模糊~ yi: 因為我地最近先見返姐 zenkio: 咁就真~ yi: 所以我對你都係小學同學咁睇囉 zenkio: 我覺得我地見返都好耐啦喎~哈~ 差唔多成個月啦~ yi: 咁都係見過兩三次到姐 zenkio: 哈~小學同學係點睇架? yi: 咪以前既同學咁囉 zenkio: 呢d經驗我好少~ yi: 咩好少? zenkio: 撞返以前d同學又做fd keep in touch zenkio: 既經驗好少 yi: 咁我都係 冇乜架咋 zenkio: 通常都係一路keep或者唔keep yi: 係囉 我同你成十年得先見過 真係第一次 zenkio: 難得難得 yi: 都係架 yi: 所以我都想我地可以KEEP住做朋友 zenkio: 我都好想好想~ zenkio: 所以咪係咁約你囉~呵~ yi: 做朋友有時又未必一定成日見 zenkio: 哈哈~ zenkio: 你係得既~ yi: 你係咁約我會搞到我以為你鍾意我架喎 HAHA zenkio: icic~ yi: 我都唔想誤會 zenkio: 所以........我之前咪講"唔好意思呀~ 呢排我好似有d怪~哈哈~" 其實我係清楚對你既感覺~ 我都唔想你誤會~ 只係我真係對你好有好感~ 而我又知道有好多因素大家可能有d差距~ yi: 你鍾意我呀>??? zenkio: 我都好想搞清楚d~ yi: 咩你自己都唔知架? zenkio: 呢刻我都係咁覺得~ 我好想同你講而唔係打出黎~ yi: 不過我真係想同你做朋友 因為由小學KEEP住做朋友好難得架 zenkio: ic~ zenkio: 都明白既~ zenkio: 而且我都覺得呢個moment朋友好d~ yi: 我都想唔好因為誤會而朋友做唔到 咁好可借 zenkio: 放心啦~ yi: 因為其實我覺得我地係唔同類型既人 所以做朋友一定會好過其怹關係 zenkio: 我之前都好驚令你避開我~ 我之前都feel到~ yi: 因為我又唔想俾錯左錯覺你 因為我真係對你係由小學識既朋友 zenkio: icic~ zenkio: 咁樣做好岩丫~ 你都幾成熟架喎~哈~ yi: 雖然我唔知你點諗 但我都唔想因為咁搞到你唔開心,連朋友都做唔到 yi: 有時我真係想要個朋友而唔係要男朋友 yi: 所以我都唔想拍拖 zenkio: 真係好得意~ 我會講d咁既野~哈哈~ 呢d野我一直都唔會講~ 不過ok啦~ 我其實係好想見下你因為我好想搞清楚一d野~ 而我而家梗你唔會要一個女朋友啦~ 因為我知道而家既我未夠成熟~ 不過我唔排除以後成熟d既時侯會唔會搵你做對象~ 我都唔識你就一定唔會同你拍拖拖~哈~ 不過希望你唔好介意某程度上朋友會係我選擇伴侶既人 zenkio: 清唔清楚呀? zenkio: :-[ yi: 不過我可以同你講 我唔會同一個識左好耐既朋友變做我的男朋友 zenkio: ok啦~ zenkio: 哈~ yi: 我同你諗法唔同 所以係我既朋友就只會以後都係做朋友 zenkio: 呢d都唔係而家既問題~係遲d既問題啦~ yi: 經過今晚同你講清楚後 我地可以做朋友下去 zenkio: sure啦~你真係好有趣~ zenkio:  yi: 有幾有趣呀 HAHA zenkio: 不過好開心因為你都唔會再避我~ zenkio: 不過可能我真係要檢討一下搵你既次數~ yi: 搞清楚咪唔會囉 做朋友的話你約我.我得閒都會出架啦 yi: 你要搞清楚係朋友 唔係你女朋友 zenkio:  yi: 咁OK啦而家 講清楚咪開心囉 zenkio: 最緊要你解開個結啦~ 因為似乎你之前都幾辛苦咁~ yi: 所以我做朋友唔駛佢請我 AA得 啦 zenkio: ?????????? yi: 咁又講你講到咁辛苦一 zenkio: 有d人真係奇怪~ yi: 你講我呀 zenkio: *THUMBS UP*係呀~ yi: 唔係咩 zenkio: 又話未出糧.... yi: 未呀 zenkio: 咁你有錢架啦?ok~ 以為你冇咋~ yi: 食飯都有卦 HAHA yi: 而家返工遠左車錢多左 zenkio: 係啦~ yi: 所以真係手緊 zenkio: 咁朋友有時都可以請既~ 唔係次次咪得囉~ zenkio: ok~ zenkio: 你再firm啦~
與她,仍是有點搞不清。 |