(untitled)Private

正在看歌神阿sam的舊MTV,竟然覺得很正!我鐘情於MV內80年代時的裝束,我也好想著呢!而且覺得歌也很好聽,沒想到今次竟改變了自己對他復出的鄙視。

不過我仍然對於這樣大年紀的sam hui沒什麼好感。我只認同他當年的魅力,卡卡~

又令我很想做返個唱作人添!卡卡~不過我真係講多過做。希望神真的把我改變吧!我蠻討厭這樣的自己。

Comments (2)
grace_elimFebruary 11, 2005 07:40 AM
Leslie Cheung is better~wowkaa^^
zenkioFebruary 12, 2005 11:23 AM

未用心睇過佢既演,之前又冇留意,所以唔知係唔係真係咁好。:P