(untitled)Private
|
正在看歌神阿sam的舊MTV,竟然覺得很正!我鐘情於MV內80年代時的裝束,我也好想著呢!而且覺得歌也很好聽,沒想到今次竟改變了自己對他復出的鄙視。 不過我仍然對於這樣大年紀的sam hui沒什麼好感。我只認同他當年的魅力,卡卡~ 又令我很想做返個唱作人添!卡卡~不過我真係講多過做 |
|
正在看歌神阿sam的舊MTV,竟然覺得很正!我鐘情於MV內80年代時的裝束,我也好想著呢!而且覺得歌也很好聽,沒想到今次竟改變了自己對他復出的鄙視。 不過我仍然對於這樣大年紀的sam hui沒什麼好感。我只認同他當年的魅力,卡卡~ 又令我很想做返個唱作人添!卡卡~不過我真係講多過做 |
未用心睇過佢既演,之前又冇留意,所以唔知係唔係真係咁好。:P