新年快樂啊!
恭喜發財~~
心想事成~~
"只要按一下space bar它就會進入該畫面和window了。"我諗你係入左windows碟先係咁 , 可能你 harddisk 入面 boot 起 windows d files 冇左
不對呢!不對呢!沒有入windows碟,真的很古怪。有空可以上來看個究竟。
新年快樂啊!
恭喜發財~~
心想事成~~
"只要按一下space bar它就會進入該畫面和window了。"我諗你係入左windows碟先係咁 , 可能你 harddisk 入面 boot 起 windows d files 冇左
不對呢!不對呢!
沒有入windows碟,真的很古怪。
有空可以上來看個究竟。